FAQ's
Hvor mange har I plads til i lokalet?
Vi kan have plads til ideelt set 50-70 gæster, alt efter hvilken type arrangement og hvilke pladskrav der er til musik og dans mv.
​
Kan man blot leje lokalet?
Da vi har åbnet stedet som selskabsrestaurant, kan vi desværre ikke leje lokalet ud som selskabslokale. Man er nød til at købe et arrangement hos os. Vi kan godt li' at være med :)
​
Hvor mange skal man som minimum være
Vi kan gennemføre jeres arrangement med minimum 25 kuverter. Alternativt kan I prøve at give os et kald og se om vi kan finde en god løsning sammen.
​
Kan man komme ud og se stedet?
Ja, naturligvis. Vi giver endda en kop kaffe!
Ring eller skriv til os, så aftaler vi en dag.
​
Hvornår skal man senest give svar på kuvertantal?
Vi vil rigtig gerne vide antallet af kuverter senest et par uger før. Vi vil også gerne vide hvor mange børn der er mellem 3-12 år, samt oplysninger om eventuelle allergener. Dagen før kan vi også godt op- eller nedskrive et par kuverter uden de store udfordringer. På dagen fastlåses kuvertantalet dog.
​
Hvordan dækker I op?
Vi har store runde borde, hvor der kan sidde fra 7 op til 11 kuverter. Bordene dækkes med hvide duge og blomster i midten, medmindre andet aftales.
​
Hvordan med lys, blomster & servietter?
Med vores selskabspakker er dette inkluderet og man kan selv sammensætte farven/farverne på lys, blomsterne og servietterne. Jo større pakke, jo mere eksklusivt vil vi gøre det.
​
Hvad må man selv medbringe?
I må medbringe alt det der gør jeres arrangement til en fantastisk fest!
Dog vil vi gerne selv stå for drikkevarer og maden. Hvis I vil medbringe popcornmaskine, slushice-maskine el.lign. er vi også helt med på den, dog opkræver vi et strøm- og miljøbidrag på 250,- pr. enhed.
​
Må man bruge gårdhaven og haven?
Vi vil med glæde stille både vores have og den hyggelige gårdhave til jeres rådighed. Man må gerne tage spil/sportsredskaber med til brug i haven. I gårdhaven beder vi blot om at man udviser forsigtighed mht. søen og at man ikke færdes i bedet omkring søen.
​
Hvor længe kan man være i lokalet?
Vi plejer som udgangspunkt at sige 3 timers fri betjening til et brunch- eller tapasarrangement, 5 timer til et frokostarrangement og op til 10 timer ved et helaftensarrangement. Vi tillader os at sætte 250,-/time til en tjener, der efterfølgende kan fortsætte med at hygge om jer.
Vi har alkoholbevilling til kl. 2 om natten.